Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Att börja blogga.

Av jonas - 7 november 2011 15:55

Varför i hela fridens namn ska man blogga? Det är en fråga jag ställt mig och andra flera gånger utan att få något vettigt svar. Varje dag uppmanar jag mina elever att testa och prova saker i skolan. -Om du inte vet hur du ska lösa problemet kan du ju testa och sedan se om din lösning är rimlig, har man ju sagt mer än en gång. - Inget händer om du inte testar eller vågar pröva, har man ju sagt ännu fler gånger.

Vill du veta något? Ta reda på det! Är du nyfiken på något? Gör det!


Vem kan vara intresserad av det jag skriver i min blogg? Ingen aning, kanske inte någon- kanske jättemånga...

Vad ska jag blogga om? Ingen aning, kanske jobbet, eller mina hobbies - kanske om att jag försöker sluta snusa och är inne på mitt 7:e dygn utan snus men med ett riktigt fett tuggummikonto och en sönderbiten tunga..


Jag får fundera på det..

Vi hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonas - 27 november 2011 21:10

Om man tänker sig att man, rent hypotetiskt, råkar ut för en olycka och skadar sig så allvarligt i en kroppsdel att man blir sjukskriven en dag i veckan. Efter en tid med rehabiliteringsarbete, ändlösa möten med försäkringskassa, företagsledare och a...

Av jonas - 13 november 2011 20:47

Har tänkt på det här med rutiner och vanor. Jag är ingen vanemänniska….Jag tycker inte om när det blir för mycket rutin, vare sig i privatlivet eller i mitt arbete. Eftersom en stor del av mitt arbete  består i att skapa rutiner för mina ele...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards